Archivní zlatá slivovice kosher for passover (pesachová)



Jedinečný destilát z roku 1956 z historického archivu firmy RUDOLF JELÍNEK a.s. Téměř padesátiletý sběratelský unikát vyrobený pod odborným dohledem legendárního bratislavského ortodoxního rabína Eliáše Katze!

Ročníky: 1956 - sběratelský unikát
Obsah alkoholu: 50%
Plněno do lahví: 0,75 l

Vše převzato z www.rjelinek.cz

17 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jeden tento unikát mám doma a je na predaj.

Anonymní řekl(a)...

No i když možná v roce 56 fi Jelínek dodržovala více své vnitřní standardy, ten přídavek lihu do slivovice provozují již od 30 let !!
Je to jistě kuriozita, že se takový vzorek zachoval, ale já bych ho nekupoval ... nemám tak "fajnovou hubu" abych to nutně musel koštnout !! Nevím zda to za takové peníze vůbec stojí.
Ale přeji vám, aby se našel kupec.

Anonymní řekl(a)...

Kupovat nebudu, ale zajímalo by mě jakou cenu má taková láhev?

Rafael

Anonymní řekl(a)...

Je to dedičstvo a vôbec nemám predstavu akú má hodnotu, názory sa rôznia. Viem že bola dovezená z USA a fľaša má všetky vinety čitateľné, aj pečať je nepoškodená.

Anonymní řekl(a)...

Nevím jestli jsem dobře pátral, protože jsem tomu zas moc času nevěnoval a jen na netu.
Tak to berte s rezervou a když tak mě prosím opravte ! ! !

Té slivovice bylo tehdy naláhvováno asi jen 100 0,7l láhví.
A narazil jsem na cenu 29 94OKč.
*
Bylo by možná zajímavé nabídnout tu láhev k odkupu do archívu Jelínkovi. Jestli by měl zájem? :-))))))
A kolik by byl za ní ochoten zaplatit.
*
Osobně bych si ji ale nechal jako památku na předky.
(Prodat se dá vždy a na ceně neztratí..)

Rafael

Anonymní řekl(a)...

Ďakujem za info, toto som tiež našla na nete, moc info tam nie je. Aj som skúšala písať do firmy Jelínek, ale mi neodpovedali. Je to možno už aj pol roka a bolo to hlavne zo zvedavosti čo to vlastne máme, chcela som podrobnejšie informácie z histórie tej fľaše (predaj nie je prvoradý). Asi to ešte raz skúsim.
M...

Anonymní řekl(a)...

Četla jste? :
Trnkoviny č.14
(http://sk.rjelinek.cz/o-firme/trnkoviny.html)

Objev v New Jersey.......
*
Nějak mě to zaujalo, ta archivalie a hlavně způsob výroby Jelínkové slivovice Kosher...
Ale není moc čas..
*
Tak zatím jen tak pro oživení tématu...

Rafael

Anonymní řekl(a)...

Super, ale oni ju už majú prázdnu a my stále plnú....
Vďaka za tip.
Písala som mail firme Jelínek, tak uvidím či odpavedia. Dám vedieť výsledok.
M...

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, ještě máte tu Šliků z .r.1956?

Unknown řekl(a)...

Slívku...

Unknown řekl(a)...

Mam z roku 1976

Unknown řekl(a)...

Zdravím, ještě to platí?

Anonymní řekl(a)...

Rok 1976? Sháním i jiné starší ročníky...Napište mi prosím na hon.volf@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Pokud máte tu slivovitz 1956 prosím o nabídku na hon.volf@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Pokud máte tu slivovitz 1956 prosím o nabídku na hon.volf@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Pokud máte tu slivovitz 1956 prosím o nabídku na hon.volf@gmail.com

Odpovědět

Anonymní řekl(a)...

Za kolík? Koupím... hon.volf@gmail.com


Počet zobrazení stránky

Seznam posledních článků:

Seznam posledních komentářů: