Aparát Ladislav_L

Foto a info zaslané čtenářem blogu.


5 komentářů:

ladis1 řekl(a)...

Zdravim Vas priatelia

Na uvedenej fotke je moj paračik , ktory mi daroval jeden znami.Nevysvetlil mi vsak nic blizsie k tomu ako s tymto "zazrakom" pracovat. Zaujimalo by ma hlavne to ci sa maju odkalovace v priebehu samotnej destilacie vyprazdnovat? ak ano vypraznovat sa maju vsetky alebo len prvy? druhy? Poradte kto podobny pristrojvlastni ako s nim pracovat..dakujem

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, s obdobnou "sestavou" jsem se setkal na starých vyobrazeních, tak 200 let zpátky (začátky destilací), dále něco podobného má fi Medienka (i když na úplně jiném principu).
"konstruktéři" tvrdí, že by to mělo nahradit další destilaci (v příslušné jímce), takže by to mělo být o další tři destilace navýšené ... (možná trochu nahradit "malou rektifikační kolonu" nebo "deflegmátor"). Podle mne to nebude dostatečně fungovat. Jednotlivé jímky by se měly odpouštět až po ukončené destilaci (jinak Vám budou "utíkat" páry alkoholu). Měl byste si udělat pár pokusných "destilací", abyste poznal jak to "funguje" a je-li to možno použít. Podle toho se pak rozhodnete, zda to na aparátu ponecháte, nebo si vyrobíte "přestupník" jiný (bez jímek).
Na fotografii mi hlavně schází "teploměr" pro řízení destilace (ten tam nikde nevidím) a ten bych tam já dal především.
Bez možnosti "kontroly" co zrovna "teče", mi žádné další "udělátka" nejsou zrovna moc platné. Podívejte se zpět na "vařák" (zde na deslik) .... no prostě jak takový destilační přístroj postavit, provozovat ... a sám si proberte tuto "sestavu".
To by bylo zatím asi vše.
Jestli mne ještě něco napadne, tak znovu připíši.
Když tak napište jak ste pořídil při "pokusech", prostě popište získané zkušenosti.
Přeji hodně úspěchů ... Lojza

ladis1 řekl(a)...

Zdravim Lojzo...
Dakujme za prispevom a uvitam kazde dalsie pismenka na margo tohto mojho "zazraku" Co sa tyka teplomerov tak uz sa na tom pracuje..teplomer ide prednu stranu paraku cca 5 cm od vrchu.
Ladis

Anonymní řekl(a)...

Ještě jednou k teploměru, ten by měl být namontován v "přestupníku", ve Vašem případě těsně před vstupem do chladiče, abyste věděl co zrovna "teče" (v těch jímkách budete mít teplotní ztrátu) Ale teploměr v "paraku" také není k zahození, máte alespoň porovnání v poklesu teplot na "zařízení". Co se týče mne, já bych zůstal u "klasiky" tj. jednoduchý přestupník, max. malý deflegmátor nad vařákem.
Zdravím Lojza.

ladis1 řekl(a)...

Zdravim Lojzo
Tak sa mi vidi ze v tomto obore "fachman" a necham si poradit a uvitam kazdu pripomienku.Kedze uz teraz nechcem do tohto pristroja zasahovat (akurat som dal teplomer na parak) chcem vyskusat co to v konecnom vysledku vypali v takej zostave. Chcel by som potom pozbierat neake rady a typy a vlozit do pristroja deflegmator popripade aj dalsie veci potrebne..Som totiz ten, kto ked nieco robi tak sa to snazi robit najlepsie...Chcem Vas Lojzo poprosit aby ste mi napisali na ladis1@zoznam.sk rad by som sa aj Vas popytal na Vasu zostavu ,aku ju mate , co by ste spravili uz inak s odstupom casu a pod...Rad by som v spolupraci s timom "Deslik" a zopar zainteresovanimi postavil neaky novy a lepsi pristroj, ale to az po tom co vypalim to co mam uz pripravene..dakujem


Počet zobrazení stránky

Seznam posledních článků:

Seznam posledních komentářů: